Meet Our Baby.

Assalamualaikum..

Harini nak taip entry pasal baby. Kami da ada "baby". Yeay ! Baby kami lahir 25 Mac 2014, masih baru masih dalam pantang tapi baby da travel paling jauh ke Johor. Tinggal mummy plak tu, sedih tahu ! Eh bila masa kawen tetiba ada baby kan ? haha. 

meet our baby.....

Our baby sangat la kan, padahal kereta encik buah hati. aku ni tumpang sahaja, dah la tak de lesenkan so nak xnak kita duduk di seat penumpang sahajalah ye :P

Apapun baby, mummy dah sediakan wishlist supaya daddy bawak mummy jenjalan. Haha. sejak ada baby ni serupa mummy daddy dah. Padahal ni baru baby MyVi SE, belum baby izara. eh! suka sangat aku ni ber- eh eh. haha. nway congrats syg sebab dapat beli baby ni hasil titik peluh sendiri, ye la keje site mmg sayang aku selalu berpeluh. aku lain, keje dalam aircond. sejuk! haha

So ini wishlist mummy, setakat ni da ke Melaka. tapi gambar ke melaka di sabotaj teruk oleh adik shedameor. hahaha. tak de rezeki, suh p lagi bergambar kat melaka kot kan. tak pe la, bukan sengaja bagi hilang kan :)

Ok itu sahaja untuk kali ini, so sebelum berpisah untuk entry kali ni. aku belanja gambar dalam kereta baru. al-kisah si pakwe yg suka bebel tapi gua tak layan--

Bye~

6 comments:

Nurrul Hazieqah said...

wAHHH !! Baby Myvi warne merah plak tuh.... seronoknya ada keta !! ^^
Syok syok dpt bejalan...

miss niedNied said...

Baby kita sma la ara.. ehh hihi

Ninie said...

Wah!!! Lawa kaler baby dier!! Tumpang boleh? haha...
"Papaku pulang dari kota...papaku belikan kereta....kereta MyVi warna merah...bolehku bawa ke sekolah"...

zarul farhana said...

bestnya dh ada keta...

lala yusof said...

baby myvi rupanya;-)

sherlina halim said...

q1